OT: David Kucera

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Úterý Listopad 15 07:34:11 CET 2005

Taky si pridam, ac nerad. Nedavno jsem poptaval redukci TQFP100 na piny.
p. Kucera ji urgentne nabidl, objednali jsme a nic. Po nekolika mailecha
  telefonatech a ujistenich (osobne me do telefonu) ze je vcera (uz je
to 14 dnu) poslali nic neprislo. Uz je mame, radeji jsem je nakreslil a
nechal vyrobit, bylo to rychlejsi.
Takze p. Kuceru nebrat.

Martin Hanek