OT: MP3, kolik hudby se vejde

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Úterý Listopad 15 06:25:46 CET 2005

Dne pondělí, 14. listopadu 2005 21:50 Daniel Valuch <daniel.valuch@wanadoo.fr>
napsal(a):
> vo velmi hrubom odhade 1 minuta je cca. 1MB. Variable bitrate je velmi
> dobra vec, na nenarocne pocuvanie staci aj tych 128kbps. Osobne ked
> pocuvam 128kbps na trochu lepsej aposke (uz aj vo fabii na pioneeri),
> alebo nebodaj na velkych bedniach doma, tak tam tu kompresiu pocujem a
> vadi mi. 256kbps uz neviem rozoznat, ale ja som pomerne hluchy.

zkuste si i 320kbps pustit na opravdu slusnych bednach (kdo me zna vi co tim
myslim) pomerne nahlas (pres 100dB) a zkuste se normalnim hlasem bavit.
Nebudete si moc rozumet, zatimco kdyz si pustite totez v originale (nebo pres
MIDI mate-li, ony i originaly jsou nekdy ponicene, jakoby to na lisovani slo
v mpeg2), tak si v pohode rozumite a jednak nemusite kricet, ani si lamat
hlavu s tim co ten druhy rika.

Nejde o to ze tu "ctvereckovou" kompresi neslysite, jde o to, ze je tam
rambajs, ktery nevnimate. A to pomijim prechodove deje.

--

                        Jaroslav Lukesh