Odstineni reprobedny

mengel mengel@zoznam.sk
Pondělí Listopad 14 23:58:51 CET 2005

ano, myslel som kompenzacny magnet - zmagnetizovany feritovy kruzok.

mp

----- Original Message -----
From: "Danhard" <danhard@volny.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, November 14, 2005 11:38 PM
Subject: Re: Odstineni reprobedny

Balu, asi myslel zmagnetizovanej ferit krouzek, tedy kompenzacni magnet, i
kdyz ted si nejsem skutecne jistej :o))
Odstinit staticke magneticke pole zmenou vlastnosti okoli, tedy dodanim
nejakeho feromagnetika lze skutecne velmi spatne !
Kdyz uz, tak to musi byt velmi dobre mag. vodivy material a v topologii, co
potlaci mag. moment toho vyzarujiciho magnetu, to je ten klasickej uzavrenej
hrnec vylisovanej z 5mm tlustyho mekkyho zeleza.
Predpoklad je ale mag. uzavrenej obvod reproduktoru, coz ruzne feritove
magnety, ktere maji nizkou zakladni korecitivni silu a mag. tok vytvareji
fokusaci nastavcem pres plochu magnetu nejsou. Ty lze odstinit jedine
aktivne, opacne vyzarujicim polem, tj. pridanim kompenzacniho magnetu.

Danhard

nezmeni sa nic, ten kruzok ani netreba instalovat. Uz viac pomoze naozaj
ten tank...
b.