Odstineni reprobedny

mengel mengel@zoznam.sk
Pondělí Listopad 14 23:29:28 CET 2005

dakujem, uz som sa zacinal bat, ze som uplny debil.
takychto magnetov som doteraz namontoval cca 20 a bolo to vzdy v poriadku.
moja skusenost je taka, ze hrnec neni nutny. lepsi, ale nie nutny...

mp

----- Original Message -----
From: "Danhard" <danhard@volny.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, November 14, 2005 11:25 PM
Subject: Re: Odstineni reprobedny

Jenom pridat kompenzacni magnet samozrejme oslabi mag. pole puvodniho
magnetu, a to minimalne o to, co to vyzaruje :o) Tolik selska logika.
Ten hrnec co to prekryva, fokusuje to mag. ve smyslu puvodnimu magnetu, mag.
vyzarovani tam zustane, ale ve smeru dopredneho vyzarovani reproduktoru.
Kdyz si postavite repraky smerem k obrazovce, tak to rusit bude, ale to neni
az tak bezna poloha :o)

Danhard

kedze tomu zas tak velmi nerozumiem, dovolim si opytat sa:

zmenia sa parametre reproduktora pri pouziti feritoveho kruzku?

mp

A pres to jeste "hrnec" z magnetickeho materialu
a) aby to lepe stinilo
b) aby se nezhorsila tolik citlivost

Danhard