Laser tiskarna doporucte.

OK1UGA ok1uga@volny.cz
Pondělí Listopad 14 21:13:13 CET 2005

Já separační kity kupuju u firmy CSC Liberec na poštovním náměstí.
Dělají (velmi dobře) opravy i dodávají náhradní díly. Jinak by je asi
měly mít všechny autorizovaní servisy HP.

K diskusi o tiskárnách. Pokud mohu, kupuji zásadně pouze tiskárny HP.
Kamkoliv je dám, (s vyjímkou separačních kitu) jen papají toner nebo
inkoust a nevím o nich. Kamkoliv jsem dal cokoliv jiného (Xerox, OKI,
Minolta), vždy jsou problémy.

	Martin