Laser tiskarna doporucte.

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Pondělí Listopad 14 15:10:19 CET 2005

Puvodni zprava ze dne 14.11.2005:

> tuhle tady mame (novy model). tiskne suprove a s modrou problem neni
> :)

Ono ja to cely rok netusil. Ale 14 dni pred koncem rocni zaruky mi v
ni odesla tiskova hlava za 80 tisic, takze prijel servis ji vymenit.
No a pri te prilezitosti se to proflaklo, ze ty barvy jsou nejake
divne. Ja totiz nejsem grafik a myslel jsem si, ze proste neumim
udelat grafiku tak, aby vypadala na tiskarne stejne jako na monitoru.
A kdyz mi technik projel tou tiskarnou moje kostky vosku za cca 5
tisic korun naprazdno, nacez se z hnusne spalene tmave zelenomodre
stala krasna azurova, tak jsme si to vysvetlili :-)

PS: Ale to uz jsme hodne OT.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem