Laser tiskarna doporucte.

Jirka zaloha@volny.cz
Pondělí Listopad 14 13:47:56 CET 2005

Stanislav Jurnečka napsal(a):

> Prosim napiste mi jak lehce resite problemy s podavacem u HP LJ6L.

1) pred nekolika roky  HP bezplatne rozesilal "Customer Replaceable
Separation Pad Kit" - dal jsem ho tam tehdy jako rychle reseni a
tiskarna vydrzela dodnes. Ted dam bud novy (nechal jsem si tehdy poslat
dva), nebo (stejne bych ji musel rozebrat) vymenim gumove dily podavace
- viz bod 2. Mozna je jen zkusim repasovat, uvidime. Treba ale taky jen
ocistim isopropylem ten vlepeny kousek gumy z "kitu", nevim, podavac
zlobi jen trochu.

2)
http://www.google.com/search?hl=cs&c2coff=1&q=lj+separation+pad+kit+site%3A.cz&btnG=Hledat&lr=
a jinde (archiv konfery pouze via Google cache).

Proste mechanicka udrzba jednou za nekolik let je presne to, co si
predstavuju u kvalitniho zarizeni. Navic clovek pri takove praci oceni
solidnost tehdejsi konstrukce.

--
Jirka