Sklenena trubicka

Tomasek Ludek Alex ludek.tomasek@siemens.com
Pondělí Listopad 14 12:44:02 CET 2005

Ja bych doporucil prodejnu lab. potreb nekde u kostelika za narodnim
divadlem. Presnou adresu si bohuzel nepamatuji. Jsou velmi ochotni a
neni pro ne problem za velmi rozumnou cenu udelat i cokoliv na zakazku.
Velmi solidni a dobre jednani.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Jirka
Sent: Monday, November 14, 2005 12:39 PM
To: HW-news
Subject: Re: Sklenena trubicka

Kamil Rezac napsal(a):
> U Flory (konkretne zastavka tram Orionka) jsou laboratorni potreby,
> treba by neco meli...

Jo a je (nebo alespon donedavna byla) tam _desiva_ prodavacka (typ co si

neustale na neco stezuje, jak je ublizena, ze majitel ma prachy a ona
ne, typickej levicovej vohnout.....).

Cili: da se tam leccos koupit (vcetne ruznych veci pouzitelnych obecne -

nejen v laboratori), ale clovek se musi obrnit.

--
Jirka