Krystal

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Pondělí Listopad 14 09:50:48 CET 2005

Mne to vyslo ze by mal predbehnut len o 7 sekund, nie je problem v
programe? :-)
Myslim ze najjednoduchsie je zaradit do programu korekciu hodnoty
krystalu, t.j. povedzme kazdych 100 cyklov prida naviac jeden cakaci,
alebo mozete striedat deliaci pomer toho casovaca medzi dvoma
celociselnymi hodnotami tak, aby ich priemer dal pozadovany zlomok
(nieco ako delicka s pohlcovanim impulzov u PLL).
b.