OT: Re: Test Tunderbirda

Pavel_t pavel_t@centrum.cz
Neděle Listopad 13 11:17:17 CET 2005

> Thunderbirda 0.9 . Nainstaloval jsem si taky Thunderbirda 1.0.7  a
> setkal jsem se s nečekaným efektem :
>  Po spuštění klienta se dole na informační řádce objeví nápis  "Building
> summary for Inbox..." a trvá to cca 3 minuty,

Pri vypnutem TB si pro sichr profil s postou napred nekam zkopirujte,
pak v tom puvodnim najdete soubor xul.mfl a ten smazte. Po opetovne
spusteni by se sice indexace mohla provest znovu a otevirani folderu
bude trvat dele ale opetovne uz tyto operace budou rychlejsi.

Profil najdete pod Win 2k/Xp v doc&setins \ user \ data aplikaci \
thunderbird \ profiles.

Pokud to nepomuze zkuste diskusni forum na czilla.cz

Pavel