OT: Re: Test Tunderbirda

RVsoft rvicek@quick.cz
Neděle Listopad 13 07:27:41 CET 2005

Bylo to mysleno presne jak napsala Sasa, ze jsem chtel predejit
jakymkoliv reakcim a zvlast nejake oblibene prestrelce mezi tabory
linuxaku a windowsistu.

Proto to bylo v ramci oznaceni ADMIN. Jinak z pouzivani tohoto oznaceni
vlaken nemam zadny jiny prospech, snazim se toho snad uzivat s mirou a
rozhodne necekam zadna uznani ac potesi. :-)

Jinak dekuji vsem za reakce - zvlast tech co mi napsali privatne. A tim
bych rad toto vlakno ukoncil.

RadekCX