OT: Re:Test Tunderbirda

Jirka zaloha@volny.cz
Sobota Listopad 12 21:58:00 CET 2005

RVsoft napsal(a):
> Jeste bych se rad zbavil MS Office, ale nevim jak je to s kompatibilitou
>      u OpenOfficu - manzelka je na MS Wordu docela zavisla - pracuje v
> PR agenture a zpracovavaji pro zakazniky clanky. Nemate nekdo nejake
> vetsi zkusenosti? Cetl jsem ted nekde nejakou recenzi a pry je to z
> vetsi casti OK.

Ze by se mi chtelo odpovidat, to opravdu ne (dobre vite proc). Jelikoz
je ale pro me OOo tak trochu "srdecni zalezitost", skousnu to.

Odjakziva nepouzivam MS Office a presto jsem kompatibilni s okolim (jako
podnikatel musim). Ze zacatku (pred x lety) jsem to resil pomoci
602Suite, po porizeni moderniho HW a pronikavem zlepseni OOo nepouzivam
uz cca druhy rok nic jineho, nez prave OOo (i kdyz zatim setrvavam u
verze 1.1.5, 2.0 jen obcas a nechavam ji jeste "dozrat"). Spokojenost je
rekneme 99%. Pro 100% jistotu kompatibility pri odesilani *.doc (pokud
je to skutecne nutne - zakaznikum nevyzadujicim editovatelnost kulturni
jedinec posila napr. *.pdf) je vhodna kontrola pomoci free MS Word vieweru.

Uzitecne odkazy:

http://www.openoffice.cz (http://www.openoffice.cz/uzivatele - jeden z
prispevku je muj)

konference OO na http://www.openoffice.cz/konference_uzivatelu pripadne
diskusni forum http://www.openoffice.cz/forum

Manualy na http://www.602.cz/cz/produkty/602office_2_0/dokumentace
zejmena soubory "Uzivatelsky manual", "Rozdilovy manual" a "Migrace
organizace", kde vynechate pasaze o 602SQL (602Office _neni_ 602Suite -
viz
http://www.602.cz/cz/produkty/602office_2_0/popis/srovnani_s_602pc_suite
- ale OOo doplnena o databazi 602SQL, viz
http://www.602.cz/cz/produkty/602office_2_0/popis/openoffice_org)

Knizky na http://www.openoffice.cz/knihy

a spousta dalsiho pres Jyxo ci Google

--