Eagle - nestandardni nastaveni

hrochmusic@centrum.cz hrochmusic@centrum.cz
Sobota Listopad 12 18:42:34 CET 2005

DD,
kdysi jsem zacinal s Fotrmicou, ale kdyz jsem od ni utekl k Eagle, tak me stvala ta tmave modra na cernem pozadi. Inspiroval jsem se predchozim programem a nastavuji si na Bottom barvu tmave tyrkysove, je velice kontrastni a zaroven je videt pri zvyrazneni, ta by pro vas mohla byt pouzitelna ne?

Hroch