Test Tunderbirda

Danhard danhard@volny.cz
Sobota Listopad 12 18:26:01 CET 2005

Mam OO, manzelka nadava, ze veci na nem zpracovane nejdou treba ani otevrit
na jeji pracovnim MS Office. Taky mi pripada OO jeste linejsi, nez stary
Word co jsem tu mel.

Danhard
----------------

Naopak, spis vcelicku nebo co se to davalo za mojich mladych let v ZS za
pouzivani hlavy. :-)

Aby to nebylo jen ciste plkani o nicem. Konecne se mi zda, ze jak
Firefox tak Thunderbird funguji tak jak maji, alespon z meho pohledu. Uz
nekolikrat jsem si oba nainstaloval abych je zase po par dnech odlozil -
kvuli neprekonatelnym problemum, ktere jsem neskousnul.

Firefox ukazuje to co ma a Thunderbird chodi rychle i na mych pomerne
hodne rozsahlych archivech (cca 850MB).

Jeste bych se rad zbavil MS Office, ale nevim jak je to s kompatibilitou
     u OpenOfficu - manzelka je na MS Wordu docela zavisla - pracuje v
PR agenture a zpracovavaji pro zakazniky clanky. Nemate nekdo nejake
vetsi zkusenosti? Cetl jsem ted nekde nejakou recenzi a pry je to z
vetsi casti OK.

RadekCX