Eagle - nestandardni nastaveni

Serych@panska.cz Serych@panska.cz
Sobota Listopad 12 13:43:03 CET 2005

Zlatej clovek, to je presne ono!
Ted uz je to vyrazne pouzitelnejsi. Nicmene stejne Eagle ma nekde hluboko v
sobe tu tmave modrou barvu pro bottom natvrdo zakodovanou, protoze ta svetle
modra se objevi az po prekresleni obrazovky, ale kdyz taham danou routu, taha
se to tmave modre a i po dokonceni routy zustane tmavemodra:-))). Ale to uz
je evidentne chyba soudruhu z NDR :-))
Navic ve vyuce mi tento bug spis pomuze, protoze studenti do provedeni redraw
jasne uvidi, kde jsem provedl posledni zmenu.

Mockrat dekuji

Jakub Serych