Jednosmerny motor

Ivan Smrekovský ivan.smrekovsky@stonline.sk
Sobota Listopad 12 11:53:30 CET 2005

Zdravim.
Potrebujem zistit o aky jedmosmerny motor sa jedna /fotopriloha/, kedze stitok sa nezachoval.Zatial viem len toto: rozmery cca: priemer 220mm, dlzka 500mm; styri uhliky na komutatore, budiace vynutie ma rovnaky prierez ako vynutie kotvy /CU cca.30mm2/; vyvody zvlast na kotvu a zvlast na budenie; pripojenie vodicov na svorkovnicu M8. Zo stitku je citatelne len slovo, ktore je bud po rusky alebo bulharsky.Motor sluzil ako pohon baterioveho vozika na vnutropodnikovy rozvoz materialu. Pripajali sa k nemu dalsie privesne voziky /niekedy aj 5-6,kazdy minimalne 200kg/, takze zataz bola dost velka. No a mne tento motor v seriovom zapojeni nedava /pri nizkych ani pri vyzsich -1000 otackach/ krutiaci moment ani ako 1kW asynchro.motor. Preco? Zdroj je dostatocny...napatie usmerneneho zdroja neklesne pod 33V.Predpokladam ze motor pracoval na napatie 24V ??? /no mozno na 100V a preto ten maly krutiaci moment/. Motor bol pripevneny priamo o diferencial na naprave, prevodovy pomer cca.30:1.Pomoze mi niekto s identifikaciou ?
Dakujem
Ivan