Kde koupit moduly Aurel ?

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Pátek Listopad 11 19:21:26 CET 2005

Zdravím,

netuší někdo, kde a za kolik koupit v kusovém množství 868.3MHz moduly
Aurel, konkrétně typ "TX-8LAVSA01IA Transmitter" a k tomu odpovídající
přijímač ?

Umřel mi vlhkoměr v doutníkovém humidoru a potřeboval bych ho něčím
nahradit. A abych to vylepšil a nemusel ho otevírat při kontrole, tak
mně napadlo udělat dovnitř čidlo (to se nalepí místo toho starého
vlhkoměru) a na zeď krabičku s LED displejem a eventuálně alarmem při
nízké vlhkosti.
Vlhkoměr s malým PIC procesorem (12F683) je celkem triviální záležitost,
modul na stěnu taky. Idea je taková, že cca. 1x za hodinu se čidlo
probudí a pískne do displeje hodnotu vlhkosti a eventuálně stav baterie
čidla. Jenže problém je v tom, jak dostat ten signál z uzavřené dřevěné
krabice.

Bohužel, lacinější řešení než bezdrátový modul mně nenapadá.
Ještě jsem si pohrával s myšlenkou pískání ultrazvukem, ale to by asi
nefungovalo, protože ta krabice má stěny poměrně silné a když jsem s tím
ultrazvukem zkoušel laborovat, tak se mladé vedle v pokoji plašilo morče
(to ostatně registruje i sonary od robota).
Pokud někdo znáte nějaký jiný způsob pomalého datového přenosu pár bytů
s nízkou spotřebou na vzdálenost max. 1m, rád se nechám poučit :-)

Zdraví PavelK