sony KV-M2101D servisni dokumentace

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Pátek Listopad 11 18:27:21 CET 2005

Nemate nekdo nahodou pristup k servisnim manualu k televizi Sony KV-M2101D?
Prinesl mi ji kamarad at se mu na ni kouknu.
Bezi v ni standby zdroj, ale hlavni se nerozebehne (nebo jeden jediny zdroj
zdechne po pokusu televizi zapnout, ale spis tam cekam dva zdroje)
Jeste jsem nestihl zapojeni nijak detailne prozkoumat, zatim jsem otestoval
jen Hlavni kondenzator zdroje a spinaci tranzistor u VN trafa, oboji se zda
byt ok.

Se schematem to pochopitelne pujde lepe a googla se mi nepodarilo dokopat k
pouzitelnym vysledkum, jen sama komerce.

Diky
Jakub Ladman