supr OT: backup winxp

OK1UGA ok1uga@volny.cz
Pátek Listopad 11 12:37:23 CET 2005

Zde jsou dva problémy. Z hlediska zákona je legální nainstalovat z
jakéhokoliv média stejného typu operačního systému pokud jste schopen
prokázat zakoupení tohoto systému (nebo jakéhokoliv SW).
Ovšem pokud nevíte to registrační číslo, ten PC již nepřeinstalujete
protože MS při registraci instalace pozná, že se změnil HW. Pokud to
číslo ale znáte, můžete instalovat z libovolného média.

Já bych si ale nikdy nekoupil PC, ke kterému nedostanu originální
instalačky veškerého potřebného SW - operační systém, drivery. Prodejce,
který je odmítá vydat by u mě odmítnul jen jednou.

	Martin.