Hodiny s digitrony - výroba DPS.

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Pátek Listopad 11 08:52:43 CET 2005

Plosnaky mely byt nevrtane, psal jsem to, protoze byla predloha jen v
PDF, tak neni k dispozici vrtaci plan, nebo jak se tomu rika.
Nemecky neumim vubec, takze zkuste nekoho jineho nebo pokud vladnete
treba anglicky pouzjite  http://babelfish.altavista.com/
Ta moje deska se moc nelisi, delal jsem ji ve spechu, osazovak poslu.
Hodnoty soucastek jsou stejne jako u 1240lay. R1 je opravdu jen na
desce, toho jsem si ani nevsiml.

Martin Hanek