supr OT: backup winxp

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Pátek Listopad 11 08:03:23 CET 2005

Jestlize jste si koupil notebook s licenci na WoknaXP, tak si IMHO s klidnym svedomim muzete okopirovat instalacni CD. Autorska prava tim neporusite. Jen aby to bylo koser, byste mel znat svoje licencni cislo (myslim tim to, co se zadava pri instalaci).

BTW kdysi davno jsme si koupili 486-ku s OEM Widle3.11 a na disku byly instalacky pripravene k nakopirovani na diskety.

P.K.