supr OT: backup winxp

David Belohrad david.belohrad@cern.ch
Pátek Listopad 11 00:01:10 CET 2005

Sorac jestli jsem se blbe vyjadril. Nenadaval jsem ti, nadaval jsem na
ten stupidni system zalohovani. Mel jsem za to ze se to nejak legalne
musi dat, protoze na to mas ze zakona pravo a pripadalo
mi divne, ze neexistuje zadny legalni zpusob jak to udelat. Samozrejme
norton ghost jsem uspesne pouzival na svem byvalem pusobisti, jenomze to
byl legalne zakoupeny produkt. DELL zadne recovery
cd nedava, je to vyslovne napsano v dokumentaci. ten recovery system je
udelany tak, ze ti ze 100gb disku ukousne nejakych 20gb za 'recovery
partition' ve ktere ma ulozena vsechna data na reinstalaci systemu.
tohle ovsem neni ekvivalentni dvd zaloze, protoze to zabira misto na
disku. co se tyce zalohovani a obnoveni xp systemu, na situ microsoftu
je vylozene napsane ze to neudela uplnou zalohu, protoze nekopiruje
chranene oblasti z win registry. tzn. pokud preformatuju disk, tato data
pravdepodobne ztratim a neni to ekvivalentni zaloha.
takze jeste jednou sorac, samozrejme to nebyl zadny utok, spise udiv nad
tim, ze to nejde.
diky
d,