supr OT: backup winxp

David Belohrad David.Belohrad@cern.ch
Čtvrtek Listopad 10 23:16:04 CET 2005

Zdravim vsechny,
mohl by mi prosim nekdo poradit? Jsem cerstvym majitelem noveho notebooku. Nevim zdali je to vseobecny
trend nebo co, ale na tom notebooku jsou nainstalovane winxp, ovsem v ramci dodavky neexistuje cd s
jejich instalaci. ja bych rad provedl zalohu winxp, pak se jich elegantne zbavil (resp. zmensil na prijatelnou miru) a nainstaloval pravy operacni system, ovsem tak abych tam ty windoze nejak nechal a pouze zmenil velikost partition z 80 na 20g. problem je v tom, ze jsem se na to dival fdiskem a cely disk je rozdeleny na nekolik naprosto neuzitecnych oddilu (jako dell recovery nebo tak neco), ktere prijdou zrusit. a ted tedy:

jak se da provest totalni zaloha winxp tak, aby kdyby se nahodou neco pokazilo, aby se to cele nacetlo z dvd disku a restorovalo

omluvte lamersky dotaz, nicmene jiz nejakou dobu se we win moc neorientuji a ani nehodlam

diky
db.