Programovatelne polia

Danhard danhard@volny.cz
Čtvrtek Listopad 10 13:36:50 CET 2005

Jak se to ma zpracovavat ? jak rychle jede prevod ? jake muze byt zpozdeni
prenosem ? atd. jste nikdy nerekl.
Nejsme tady vestci, takze se nedivte, ze na blbe polozene otazky dostanete
blbe odpovedi ! :o)

To co chcete, je zrejme 256 bitovy posuvny registr s multiplexovanym
paralenim vystupem po slovech delky N.
Na vystupni multiplexer budete potrebovat dalsich N  makrocel na realizaci
multiplexeru a nejakou dalsi logiku (citac naplneni) cca 20 makrocel.
Potrebujete tedy obvod aspon s 300 makrocelami, vhodny typ XCR3384XL v TQ144
pouzdre.

Daleko efektivnejsi by bylo udelat maly radic, ktery by simuloval
dualportRAM a v casovem multiplexu by soucasne nacital vsechny desky a
ukladal do RAM.
Staci vam na to jedno takove CPLD a externi RAM, nebo nejmensi Spartan2.

Danhard