rozliseni (PPM) pulsu pro servo

RV vicek.radek@cpost.cz
Čtvrtek Listopad 10 11:55:45 CET 2005

Jo aha.

No to zavisi na jake servo to bude poustet. Pokud analogove tak dle meho staci tu 1ms
rozprostrit na  256 hodnot. Bezne servo pokud se nepletu ma vychylku +-60st (je bezne
vyuzitelna neb pak se stejne uz zmensuje pohyb tahla) takze to je rozliseni lepsi nez
0.5st na bit. Myslim ze to servo stejne vic neumi.

RadekCX