Programovatelne polia

Milan milger@pobox.sk
Čtvrtek Listopad 10 09:43:47 CET 2005

> Este by som sa rad opytal, ci ide interne v tom CPLD realizovat 3-stavova
> zbernica.

Doslovne vo vnutri asi vacsinou nie, ale samozrejme sa to riesi
multiplexerom.
Je ti predsa jedno ci niekde vo vnutri je alebo nie je treti stav, hlavne
aby tam bolo to co tam ma byt, v case ked to tam ma byt. Nic ine ta nemusi
zaujimat.
Navonok je situacia ina, ale tam trojstavaky samozrejme su.

Milan