Re: Zařízení s VF modulem ?

Tomáš Hamouz hamouz@alsoft.cz
Čtvrtek Listopad 10 09:39:25 CET 2005

Cdlcc> Ne, pro toho, co psal o tom, že se zesilovačem to projde - co se podepsal
Cdlcc> Tomas. Omlouvám se, z příspěvku to nebylo zřejmé.

Ja to take nepochopil :-)
Priznam se ze nemam k dispozici zadne konkretni cislo predpisu, ale
jak uz zde zaznelo, nejspis to bude osetrene obecnym pozadavkem na EMC
v konkretnim pasmu. Zaver ze bud zarizeni bude splnovat pozadavky EMC
nebo bude jednoduche by si mel umet udelat kazdy kdo se okolo vf
techniky pohybuje.

Tomas

Cdlcc> Tu dohodu nevím. V letech kdy jsem začínal byla superreakční rádia velmi
Cdlcc> oblíbená a jejich schémata byla na každém rohu. Pak najednou skoro z roku na
Cdlcc> rok zmizely a všichni začali používat jiný princip. Mě bylo vysvětlené
Cdlcc> jejich zákazem. Nijak jsem o tom dál nepřemýšlel a vzhledem k tomu, že důvod
Cdlcc> toho zákazu byl vcelku pochopitelný přijal jsem to a dál jsem nad tím
Cdlcc> nepřemýšlel. Je neštěstí, že patrně nastává reinkarnace superreakčního
Cdlcc> principu v laciných šmejdech z Asie.

Cdlcc>         Martin.

Cdlcc> Zapomínáte na to, že se superreakčním přijímačem prostě projít nemůžete,
Cdlcc> protože z principu vyzařuje. Takže buď použijete superreakční princip a
Cdlcc> obalíte ho oddělovacími členy abyste vyhověl, čímž ztratíte (pochybnou)
Cdlcc> výhodu jednoduchosti nebo neprojdete. Tak si vyberte...

Cdlcc> Martin.

Cdlcc> -----Original Message-----
Cdlcc> From: Petr Stehlik [mailto:petr.stehlik@atlas.cz]
Cdlcc> Subject: Re: Zařízení s VF modulem ?

Cdlcc> Tedy ja nevím, ale asi nic zakázaného není apokud ano tak by mne zajímalo
Cdlcc> kterou dohodou. Spíš bych to viděl tak že pokud projdete přes EMC tak si
Cdlcc> mějte vevnitř co chcete. Petr

Cdlcc> ----- Original Message -----
Cdlcc> From: "Tomáš Hamouz" <hamouz@alsoft.cz>
Cdlcc> Subject: Re: Zařízení s VF modulem ?

Cdlcc>> Já mám za to, že superreakční přijímače byly z důvodu nežádoucího
Cdlcc> vyzařování
Cdlcc>> jakousi mezinárodní dohodou zakázány.

Cdlcc> Myslím že je zakázané aby byly jakoi první stupneň. Za předzesilovačem snad
Cdlcc> už být smí. Tomas