ATMEL ATmega - problem se seriovym naprogramovanim

Josef Havlíček jhavlicek@kodys.cz
Čtvrtek Listopad 10 08:20:56 CET 2005

Zdravim.
STK 500 ma paralelni programovani pro nektere CPU. Ja jej mam, takze pokud
by jste potreboval ...
JH

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz]On
Behalf Of Michal MEDEK
Sent: Wednesday, November 09, 2005 6:36 PM
To: HW-news
Subject: ATMEL ATmega - problem se seriovym naprogramovanim

Zdravim vsechny!

Ubastlil jsem si jednoduchy programator na LPT port, naprogramoval
ATmega, precetl, atd, atd. Vse fungovalo do okamziku, kdy jsem sahnul na
Fuses. Pak to prestalo uplne odpovidat, ale myslim, ze CPU de dobry.
Zrovna s tim zacinam.
1) Nevite nekdo, co jsem mohl preprogramovat spatne?
2) Programator mi nyni nedokaze smazat CPU. Da se to nejak rozchodit?
CPU mam zapajene v desce, tak prosim radu: zkusit to v jinem
programatoru ne.

Diky za pomoc. Michal