Pripojeni mikrofonu do zvukovky - co je s www.tydyt.cz?

Vladimír Anděl vaelektronik@mirnet.cz
Čtvrtek Listopad 10 01:16:03 CET 2005

To je teda sila. Mic. vstup zvukovky jsem snad jeste nepouzil a slysel jsem
ze sumi. Ale ze by mel blbou frekvencni charakteristiku, to jsem nevedel.
Andel

----- Original Message -----
From: "Ondrej Ulehla" <dj-bobr-hwkonf@seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, November 10, 2005 12:42 AM
Subject: Re: Pripojeni mikrofonu do zvukovky - co je s www.tydyt.cz?

Moje SB Live! ma stereo konektor na mikrofon, kde na GND je prekvapive
zem, na prostrednim vyvodu konektoru je mekkych +3V bias a na spicce
konektoru je vlastni vstup. Takze mono elektretove mikrofony funguji
primo bez dalsiho napajeni. Dynamicke jsou horsi, chce to potom poradne
zesilit a tim umerne roste i sum.

Mimchodem - varuju pred pouzivanim mikrofonniho vstupu k necemu
serioznimu, mikrofonni vstupy zvukovek obecne mivaji prisernou
frekvencni charakteristiku.
Na neco serioznejsiho doporucuju postavit externi predzesilovac a
pripojit do Line-In vstupu zvukovky, ten uz se chova obvykle o mnoho lepe.

Ondrej Ulehla

> Dobry den, ano je to tak, lze tam primo pripojit elektret bez neceho
dalsiho. (prakticky overeno u SB Live)