Dalsi akce v Lidlu ?

Pavel_t pavel_t@centrum.cz
Středa Listopad 9 20:35:30 CET 2005

> No a zhasne vam kontrolka nabijeni? Me teda ne, mosim tuknout do plynu, aby
> se alternator nabudil. Potom uz dobiji (i kdyz ne tolik) i pri volnobrehu.

Uz se to tu nekolikrat resilo, jedna se zrejme o konstrukcni chybu
regulatoru. Pokud po pridani plynu alternator dobiji a pri zatezi svetel
dava pri 1.500otm >13.5V neni nutne to resit. Toto samozrejme nutno
merit primo na svorce alternatoru nikoliv v zapalovaci apod.

Pokud trochu zblbnu ridici jednotku vstrikovani, ze po spusteni motoru
zdvihne otacky pouze na volnobeh cca 800otm tak mi dobijeni sviti taky.
Alternator Bosch 90A/14V pri 6000otm (alternatoru, motor ma otacky asi
polovicni). Po kratkem pridani plynu zacne dobijet normalne a vsechny
paramtery jsou Ok. Vstrikovani normalne po spusteni vzdy zvysi otacky
nad 1.000otm a podle teploty je urcitou dobu drzi.

> Novejsi auta nez favorit zrejme dobijej baterku i na volnobeh.

Na volnobeh dobijeji vsechna auta pred i po Favoritu a sam Favorit neni
vyjimkou. Pri volnobehu a vyssi zatezi (svetla, topeni apod) je ovsem
problem, ze napeti jde dolu protoze otacky jsou uz nedostatecne, nicmene
kontrolka nesviti a se zvysenim otacek se vse vraci k normalu.

Pavel