nové video

Petop petop@stonline.sk
Středa Listopad 9 16:01:19 CET 2005

Zdraavim.
Este raz, vyhodnocuje sa tu pomer otocenia hnacich trnov, na ktorych je
paska.Vy musite zadat v setupe aku pasku pouzivate, vacsinou jew
implicitne 240 min.....zo vzajomneho pomeru(ak sa kotuc na ktorom je
cela dlzka pasky otoci 1 x, tak opacny kotuc sa otoci napr.5 x) sa da
vypocitat kde je paska, tie  minuty alebo sekundy  v  udaji su len
relativne...kazdy  hnaci trn ma na druhej strane cca 6-10 odraznych
ploch ktore snima video (aj na ine ucely) symto potom viete spresnit
vzajomne pomery....
Celkom presny udaj dostanete az po nahrati na pasku, kde sa udaje
samozrejme pocitaju zo synchronizacnych impulzov (25 za sekundu
napriklad)...
Petop