Re: LCD display životnost ?

Zdenek Aster zdenek.aster@seznam.cz
Středa Listopad 9 16:02:06 CET 2005

Ta hlasitost veze na vliv je docela dobra rada, treba to vyklepe
ty krystalky z displeje ;-)
Uprimne receno, dost dobra zavada, co Vam brani vzit displej
nekolik IR ledek namirit a pustit uvidite jak dlouho to vydrzi.
Jinak bych pro selekci zkusil pokud to zarizeni mate jeste nekde
jinde kde funguje nekolik mesicu sebrat ho tam a dat, at vite,
ze urcite to je vnejsim vlivem. Jinak taky miluji tyto zavdy ;-(

Zdenek Aster
  ----- Original Message -----
  From: Masnica Lubomir
  To: HW-news
  Sent: Wednesday, November 09, 2005 2:00 PM
  Subject: LCD display životnost ?

  Mám na různých místech LCD display 16x2 znaky podsvícené
  ale jen na jednom místě měním display každé dva měsíce
  nepomohla výměna ani celeho zařízení. Napájení je společné.

  Závad se projevuje mizením kontrastu do stracena

  Laboroval jsem čím to může být a přišel jsem jen na tohle :
  jen u tohoto jednoho display je hned nad ním HIFI věž a člověk
  co je u toho používá často dálkový ovladač.

  ???? je možné aby ovladač poškodil LCD display ???

  E-mail :  masnica@kabelta.cz