nové video

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Středa Listopad 9 17:52:08 CET 2005

Podle me tu kazetu analyzuje podle pomeru poctu otacek : delka pasku (kterou pozna podle synchronizacnich pulsu).

Logicky, kdyz se buben toci konstantni (uhlovou) rychlosti, tak se rychlost posuvu pasku meni podle toho, kolik je ho namotano na bubnu. S tim se meni i rychlost otaceni druheho bubnu.

Linearni posuv pasku ve videu je IMHO konstantni.

P.K.