Dalsi akce v Lidlu ?

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Středa Listopad 9 14:52:55 CET 2005

Moje zkusenosti (favorit z r. 90) - nekdy merim napeti ze zasuvky zapalovace:

napeti pred nastartovanim: 12,6V
napeti po nastartovani, na volnobeh (cca 600-700 otacek): cca 12V, moc to nedobiji, zvlast kdyz navic svitej svetla
napeti nad 1500 otacek: cca 14V

Novejsi auta nez favorit zrejme dobijej baterku i na volnobeh.

P.K.