Programovatelne polia

Danhard danhard@volny.cz
Středa Listopad 9 10:16:46 CET 2005

Mozna by bylo dobre, kdyby jste prisel s konkretnim zadanim.
Prisel jste s pozadavkem na 256 bitovy shift registr coz by odpovidalo tem
2x AD7716.
Prevadet ty seriova data na siroka paralelni je podle me debilita, kdyz jsou
ty prevodniky pripraveny pro SPI rozhrani, a datovy tok bude stejne
limitovan max. ser. hodinami toho prevodniku, a ty jsou 8MHz.
To s tim PICem byl jen priklad, ze to jde i s primitivnim procesorem,
samozrejme jsou mnohem sofistikovanejsi procesory, ktere muzou delat blokovy
prenos pres SPI kanal (a tech maji nekolik), ktery bezi v pozadi, a
nezatezuje program.

U Spartan2 je pri bateriovem napajeni problematicky nabehovy proud, pri
napeti mensim, nez pracovnim.

Danhard

> Ale vzdyt to uz psal:
> "no ono to ma byt inteligentny interface ku 2x AD7716..."
> kazdy obsahuje 4 prevodniky, daji se retezit, obsahuji samozrejme
> vyrovnavaci ser. registr,
> vystupni sekvence je 8x32bitu = 256 bitu, max. refresh 2232Hz tj. 448us,
> kdyz to pustim do tupyho PICa s 20MHz hodinama, do SPI hodiny 5MHz, tak
> je
> to preneseny za 52us, a zbyvajicich 396us (88%) se muzu kopat do zadku
> (resit dalsi zpracovani).
>
> Danhard

Uvaha je spravna, akurat tych 2xAD7716 sa opakuje asi n-krat, podla
konfiguracie zariadenia. Takze tych 396us sa vzdy patricne skrati.

A.