Urcenie poctu jednotiek v binarnom slove

Danhard danhard@volny.cz
Středa Listopad 9 09:56:27 CET 2005

Aritmetika jednotka lze udelat  i z prednastavitelneho citace dolu a z
citace obousmerneho.
Do prednastavitelneho citace se ulozi hodnota prirustku a do obousmerneho se
podle znamenka pricita, nebo odecita. S obema citaci se cita tak dlouho, az
se ten s prirustkovy vynuluje.
Je jasne, ze pro vetsi hodnoty prirustku je to dost casove neefektivni
metoda, ale kdyz je cas a ta logika se stejne flaka ... :o))

Danhard

Ma integrovat tepelne pretazenie a ked dosiahne urcitu uroven tak
vygenerovat flag. Obojsmerny citac to spravi...