Programovatelne polia

Milan milger@pobox.sk
Středa Listopad 9 08:18:05 CET 2005

No ale vies, ak sa chce autor pocvicit vo VHDL a pohrat so Xilinxom, to by
som doporucil pouzit radsej vacsieho Xilinxa  a implementovat donho rovno
celeho PICa aj s SPI.....

Milan

----- Original Message -----
From: "Danhard" <danhard@volny.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, November 08, 2005 9:14 PM
Subject: Re: Programovatelne polia

Ale vzdyt to uz psal:
"no ono to ma byt inteligentny interface ku 2x AD7716..."
kazdy obsahuje 4 prevodniky, daji se retezit, obsahuji samozrejme
vyrovnavaci ser. registr,
vystupni sekvence je 8x32bitu = 256 bitu, max. refresh 2232Hz tj. 448us,
kdyz to pustim do tupyho PICa s 20MHz hodinama, do SPI hodiny 5MHz, tak je
to preneseny za 52us, a zbyvajicich 396us (88%) se muzu kopat do zadku
(resit dalsi zpracovani).

Danhard
===========================

to ma zretazenych 10 prevodnikov po 24 bitov, 16 prevodnikov po 16
bitov? alebo 32 po 8 bitov? Myslim ze 256 bitovy prevodnik nevymyslel.
Tam to uz same nabada na paralelizmus, namiesto zapajania vsetkeho do serie.
Ale autor nepovedal nic konkretne o jeho aplikacii, takze nebudem nijak
komentovat. Mozno keby viacej popisal o co ide tak by sa naslo ovela
jednoduchsie riesenie. Pokial samozrejme nepracuje v oblasti, kde meraju
teplotu so slew rate 1000K/ms to potom nemoze povedat nic :-)
No nic, pozrem maily este neskor pac ma to dost zaujima. Teraz musim
prasit domov ked tu uz mame ten vynimocny stav :-))
b.