Robot Roboman

Marek Peca marek@tynska.cuni.cz
Úterý Listopad 8 21:43:50 CET 2005

Zdar,

> Teď reklamujou nějakého robota , prodavaného v Tescu. Nevíte zda
> má v sobě nějaký microcontroler , to bych ho koupil.

vzhledem k tomu, ze mi timto vanocnim darkem krute lezou do meho
vedeckotechnickeho zeli :-)), byl jsem se s kamaradem v sobotu do
toho Tesca podivat. Robomana nam bohuzel nazivo nepustili, s
nepravdepodobnou vymluvou, ze tam maji rusicky na dalkove ovladace.

Kazdopadne robot vypada hezky, k umirneni meho vzteku a zavisti
nejsou nohy az tak moc podobne noham, nicmene chodi. Zato ma pekna
chapadla, tri prsty v uhlu 120stupnu.

Mikrac v tom urcite bude, protoze je robot ovladam z
infracerveneho(?) dalkoveho ovladani s tlacitky.

Zajimava vec, hrackarsky dum Sparky's ma na webu u tehoz vyrobku cenu
199Kc, coz by byla desetina tech 2000Kc z Tesca. Tak nevim, jestli je
to preklep, nevolal jsem tam. Kdyztak to zjistete.

Kdo si hraje, nezlobi.
Pekny vecer, Marek P.