Kondenzátor

Pavel_t pavel_t@centrum.cz
Úterý Listopad 8 20:00:42 CET 2005

> diky za snahu, uz jsem je objednal ve Farnell, ale ta cena 329Kc za
> kus se mi nelibi, tak do budoucna kdyby vedel nekdo o levnejsim
> reseni, limitujici je jeste rozmer, max 40mm vysoky a max 35mm prumer.

Zkuste je poptat u http://www.ecom.cz/ a pokud jich potrebujete nejake
rozumne mnozstvi (netusim kolik, muze to byt 10, 50 nebo treba 1000ks)
tak Vam je zajisti.
Nabizeji Nippon Chemi-con a vyhovovala by Vam rada KMH. Pri pohledu do
katalogu (na webu Ecomu v pdf) zjistuji, ze Vami pozadovane parametry
nejsou problem, delaji i mensi pouzdro. Skladem maji sice 2G2/100V ale
pouze v rade SMH tedy +85°C (CEVN-2200/100 25x40 SMH obj. c. 14174) za
cca 50kc.

Pavel