Programovatelne polia

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Úterý Listopad 8 16:46:19 CET 2005

Dakujem velmi pekne za ceny. Na orientaciu mi postacia.

A.

p.s.: Pre zvedavcov ala Dr.Balu, cely interface je potrebny kvoli tomu, aby
sa ziskal cas pri citani dat medzi dvoma vzorkami. Citat to seriovo do
jednocipu z viacerych meracich modulov sa neda stihnut. Preto sa to najprv
prevedie na paralelne data a tie sa postupne vycitaju. Okrem toho treba
davat pozor aj na spotrebu. Povodne som chcel jeden velky Spartan2 na
vsetky moduly, ale ten zerie podla datasheetu sam o sebe v spicke 2A, co
baterky neutiahnu.

Nechaj sa uniesť do hlbokých tajomstiev Novej Guiney!
TAMTAMY ČASU – prvý cestovateľský internetový seriál
http://cestovanie.zoznam.sk/?sid=10142