Jaky vyrobce pracek

Sasa - Viky - Svobodova viky@zdravotnici.cz
Úterý Listopad 8 16:03:59 CET 2005

Hezké odpoledne,

    říkám jen svojí zkušenost, třebas to byly špatný pračky a nebo byla
chyba někde jinde ;-)

    Raději bych dále nedebatovala, ono je to fakt OT jako hrom.

					Saša K. Svobodová - Viky

               web: http://www.zdravotnici.cz
      soukromý web: http://www.sasa.zdravotnici.cz

              mail: viky@zdravotnici.cz
                    sasa.svobodova@centrum.cz
      mobilni mail: svobodova.alex@mujoskar.cz  - max 120 znaků !!!

               ICQ:  260 344 186

Petr Zapadlo wrote:

>No, mame pracku s touto rychlosti (Eurotech) a manzelka si nikdy na zmuchlane
>pradlo nestezovala (teda kdyz jsem ho nevesel ja, ale za to pracka
>nemuze :-)).
>
>S pozdravem

---
avast! Antivirus: Odchozi zprava mozna cista :))
Virova databaze (VPS): 0545-0, 07.11.2005
Testovano: 8.11.2005 16:04:19