Zařízení s VF modulem ?

Jaroslav Meduna jaroslav_meduna@conel.cz
Úterý Listopad 8 16:03:58 CET 2005

Dobry den,

k vyrobku je treba poskytnout "Prohlaseni o shode", v tomto pripade je
vhodne mit k dispozici mereni vyrobce modulu na radiove parametry (CSN EN
300 220-3) a provest mereni pro bezpecnost (CSN EN 60950) a EMC/EMI (CSN EN
301 489). Z hlediska provozovani na radiovych kmitoctech musite zajistit
splneni Vseobecneho opravneni VO-R/16/08.2005-28. Zaroven je treba resit
manipulaci s elektrotechnickymi odpady dle zakona 7/2005 Sb..

Na druhou stranu oproti drivejsim dobam neni nikde formalne receno, jak to
udelate. Mereni lze provest nejen u poverenych laboratori, ale i napriklad
vlastnimi prostredky, nebo odkazem. Kvalita a duveryhodnost vasich mereni
vsak bude na vasi strane v pripade problemu s CTU nebo COI.

Preji vam hodne elanu do vyvoje a vyroby. Sam mam za sebou jako konstrukter
temer stovku konstrukci za vice nez 10 let prace a u vsech jsem byl
zucastnen jejich mereni v ruznych laboratori v Cechach i v cizine. Cena
techto mereni je mezi desitkou tisic korun a desitkami tisic euro.

73, Jarda OK1DUO

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz]On
Behalf Of Milan MCM
Sent: Tuesday, November 08, 2005 2:53 PM
To: Hw-list@list.hw.cz
Subject: Zařízení s VF modulem ?

Dobrý den mám dotaz co by nezkušený pulec :))
Dal jsem dokupy zařízení které používá Vf modulek na 433Mhz
http://www.seapraha.cz/index.php?cPath=42_33_36

Pokud firma daný modul s Vf modulkem dá do krabičky a chce jej
komerčně prodávat musí mít tento produkt nějaké osvědčení , povolení nebo
tak něco ? - co se týče právě toho Vf modulku ?
Nebo postačí vyžádat si nějaký papír - certifikát od dodavatele výrobku ?
Děkuji za upřesnění daného problému.
Jde o prodej v rámci ČR , do budoucna v rámci EU.
Milan