Programovatelne polia

Milan milger@pobox.sk
Úterý Listopad 8 07:47:40 CET 2005

Este to trochu upresnim, jedna asi 1/2 roka stara ponuka:

XCR3064XL-7 VQ100C                    2ks    7,06 USD/ks
1T.
XCR3128XL-7 VQ100C                    2ks     12,64 USD/ks
cca 3T.
XCR3256XL-7 PQ208C                    2ks     29,92 USD/ks
1T.
XCR3384XL-7 PQ208C                    2ks     81,3 USD/ks
1T.

Milan

----- Original Message -----
From: "Milan" <milger@pobox.sk>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, November 07, 2005 2:45 PM
Subject: Re: Programovatelne polia

Pred casom som si nechal robit ponuku a vyslo z toho ze kupa tychto
energeticky uspornych XPLA obvodov sa nad velkost 256 neoplati /512 stala
tusim cez 1000Sk/. Navyse sa vtedy skoro nedali zohnat. Neviem aka je
situacia teraz, ale uz sa skoro oplati uvazovat o FPGAcku napr. SPARTAN2 kde
je pomer cena/velkost uplne v inych dimenziach a dostupnost je v pohode.
Samozrejme pokial to nema byt napajane z dvoch citronov....

Milan