Mycka bylo RE: Jaky vyrobce pracek

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Pondělí Listopad 7 23:02:55 CET 2005

Dne pondělí, 7. listopadu 2005 13:15 pavel.urbancik@itherm.cz napsal(a):
> Ja se pridam k nazoru nize, cca 2 roky zpet jsme koupili bosh, nevim jaky
> je to presne typ, protoze jsem ted mimo, ale byla celkem draha (20tisic) a
> uz pri vyberu me zaujala funkce rekuperatoru odpadni vody a cidla ktere
> kontroluje cistotu vody a meni ji jen podle potreby. do ted s ni nebyl a
> snad i nebude zadny problem.
> Kvalita myti a spotreba jsou spickove. - na jedno umyti cca 1.1kW
> Takze pokud bych vybiral znova, tak jedine Bosch (nebo Siemens, je to
> stejne stejna fabrika)

mohu potvrdit, mame taky. Kdyz se tam da hodne hodne spinaveho pradla (proste
co zenska dokaze nacpat tak ze se tam skoro ani nemele a deti dokazou
zaspinit), tak pere i o 3/4 hodiny dyl - ale vypere i to. Ma vyvazovani,
takze kdyz nabira otacky a zacne se buben chvet, ubere, pocka a zas prida.
Pradlo si vazi sama. No a na inetu byla zrovna v akci za 9t i s dopravou
(chytl jsem ji posledni den). Vcelku ticha, akorat komutator svisti, a
protoze nejspis nema asynch motor, tak v malych otackach pomerne dost vrni.
Mam z ni pocit, ze si spinu vymysli, protoze ikdyz se tam da pomerne ciste
pradlo, tece z ni skoro bahno.

Manual co se tyce prani pomerne strohy, dalo by se rict, ze tam dost veci ani
neni napsanych, dokonce nektre marketingove-technicke udaje jsem nasel jen na
inetu (ani krabice nebyla olepena marketingovymi blaboly ala sedmy smysl).

Jinak si kupte mikrokrystalickou sodu (cca 10,- za 250g), do kazdeho prani
dejte lzicku az polivkovou lzici dle tvrdosti vody a nebude vam zarustat
topne teleso.

--

                        Jaroslav Lukesh