OT: Jaky vyrobce pracek

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Pondělí Listopad 7 20:18:30 CET 2005

Ja mam 2 roky Bosh WOL1850 s hornim plnenim, celkem spokojenost, jen pri
zdimani dost hluci - mozna neni vyvazena. Stala cca 18.5 tis. Kc, ted
myslim jsou i levnejsi.
Matka ma 4.5 roku Fagor s prednim plnenim (cena cca 17.5 tis. Kc), ted
jsem ji menil gufero (bylo uplne tvrde) a lozisko (odeslo nasledkem
gufera). Gufero je atypicke, takze se tam nedalo dat teflonove, no snad
to vydrzi. Otacek ma 1300, ale kdyz jsem to rozebral, tak u procesoru
byl na plosnaku nejaky propojky na snizeni otacek (existovaly jeste
verze 900 a 1100 ot/min). Skoro bych se vsadil ze stacilo koupit tu 900
a ty propojky ulomit, ze ten pajsl je stejnej, protoze i panel byl
stejnej, jen ty ledky indikovaly na kazdym modelu jiny otacky. S pranim
taky spokojenost, s tim guferem uz ne.

Martin Hanek