ADMIN: RE: DCF-77 modul k PC?

RVsoft rvicek@quick.cz
Pondělí Listopad 7 19:37:09 CET 2005

Uz jsem Vam jednou psal privatne a snazil se Vam vysvetlit, ze Vase
globalno-politicke nazory zde v HWnews nemaji co delat (ac s Vami vesmes
souhlasim). Jak se bohuzel zda domluva s Vami asi neni mozna. Myslim, ze mam
smysl pro humor a snazim se tolerovat takovehle obcasne vylevy, ale u Vas je
to temer trvala programova agitace. Pokud mate potrebu vychovavat nase
spoluobcany zalozte web nebo piste na D-fens a tam se realizujte.

Jeste jeden takovy prispevek a nastavim veskere Vase maily jako moderovane.
Nikdy jsem si nemyslel, ze to budu muset udelat. :-(

Rozhodnete se sam co je pro Vas dulezite.

Pisu to verejne do konference, aby nedoslo pak k nejakemu zkresleni - kdo,
proc a jak.

ADMIN

P.S. Na Vase soukrome maily v tomto pripade nebudu reagovat - jsou zbytecne.