Pointer na const v C

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Pondělí Listopad 7 17:04:12 CET 2005

Ve FAQ neni o const zminka.
Je tam pouze o const na pole funkci nebo tak nejak.
Michal
----- Original Message -----
From: "andrej jancura" <hw_aj@zoznam.sk>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, November 07, 2005 4:40 PM
Subject: RE: Pointer na const v C

Ahoj Michale,

problem je so segmentami a pristupom k nim.
V PIC sa da ist standartne do RAM a cez const do FLASH. Budes potrebovat
dve verzie LCD(), jednu pre retazce v RAM a druhu vo FLASH (predstava o tom
ako sa pristupuje ku premennym v ASM).

Nemam tu po ruke akurat moje poznamky ala Tips&Tricks v PICC, ale pamatam
sa na to dost dobre. Stravil som s tym dva dni a nakoniec napisal do
HiTechu. Odpoved bola v ich FAQ na webe... :O)))

Ale aby som to skratil, da sa to napisat takto:

char *const Riadok - pointer do FLASH
char *Riadok - pointer do RAM

To iste plati aj o funkciach a parametroch k nim.

A.

Poznáš najlepší magazín o bývaní?
http://mojdom.zoznam.sk