Dalsi akce v Lidlu ?

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Pondělí Listopad 7 16:42:03 CET 2005

IMHO je potiz v tom, ze baterka jednou nahle chcipne a aspon na to dojeti napr. k benzince, abych koupil novou, se ty kabliky muzou hodit. Je jen otazka, jesi maj dostatecnej prurez - ale na tu chvili pro nastartovani by snad nemusely bejt naroky tak kriticky.

Kdyz uz nic jinyho, tak by se snad daly nouzove pouzit jako vlecny lano ;-))

P.K.