OT: Re: Jaky vyrobce pracek

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pondělí Listopad 7 12:02:19 CET 2005

Jaroslav Buchta wrote:
> Ja bych to tak neprozival, dnes uz to neni podle me zalezitost na cely
> zivot. Vybral bych pracku, ktera bude nejlepe splnovat kriterium cena/vykon.
> Pred 5-ti lety jsem misto 10 let stare tatramatky koupil prvni pracku, ktera
> zrovna byla v akci (Zanussi za 8 litru) a mela slusne parametry (spotreba,
> ucinnost, 1000 otacek ...)  a pere bez nejmensich problemu dodnes. Az se
> pos... tak to bud opravim, nebo koupim jinou :-)

Napodobne. Spusta ludi nadava na Whirlpool ale ja mam pracku (nieco v
strednej cene s mechnickym sekvencerom ci akosatovola...(nejako mi v
tejto suvislosti "programator" nejde cez klavesnicu :-) )) uz 8 rokov a
po 2 detoch este stale bez problemov. Moja sestra ma presne to iste
akurat s nalepkou Ignis (nakoniec mam aj tak pocit ze su obe vyrobene v
tatramate) este o 3 roky dlhsie a zvladlo to 3 deti s textilnymi
plienkami v oblasti s ultratvrdou vodou (Roznava) s jednou vymenou
vykurovacieho telesa (holt, nebol Calgon :-) ).
Skor mam pocit ze v strednej triede nejaka dlhodoba spolahlivost skor
zavisi od toho, ci je to pondelkovy kus alebo stvrtkovy... :-)

wek