Re: Jaky vyrobce pracek

Aleš Chlubný Ales.Chlubny@seznam.cz
Pondělí Listopad 7 11:03:33 CET 2005

Dobry den, nevim sice presne co v te pracce voda zpusobila, ale na ochranu elektroniky jsem jednou videl nejaky specialni sprej. A mam svareci invertor kterej je proti zateceni vody taky uplne odolnej - videl jsem s tim delniky svarovat v mirnem desti (kdyz jsem se dival dovnitr tak je to vsechno taky necim nastrikane).
Ales Chlubny